Kurdamas naująjį „LM”, „Lexus“ užsibrėžė tikslą sukurti aukščiausio lygio prabangią transporto priemonę – rafinuotą ir išskirtinę, kuri keltų asociacijas apie privačių lėktuvų patirtis. Laikantis bekompromisio požiūrio, pavyko sukurti „Luxury Mover“ unikalią transporto priemonę, kuri iš tiesų atstovauja būtent tokią klasę.
Kad ir koks būtų kelias – perpildyta miesto gatvė ar kalnų perėja – „LM” viduje atmosfera visada bus rami, tyli ir nepaprastai patogi. Tai puiki Omotenashi – japoniško svetingumo principo, kur kiekvienas jūsų poreikis yra numatomas ir sklandžiai patenkinamas – išraiška.
Omotenashi yra vienas iš būdų, kuriais „Lexus” siekia suteikti savo klientams nuostabių patirčių. Todėl neseniai „LM” dalyvavo Naujojoje Zelandijoje vykusioje „Lexus” nuotykių programoje. Čia svečiai galėjo pajusti „Lexus” nuotykių dvasią, kurioje puiki vairavimo patirtis buvo derinama su prabanga ir komfortu. Jie pasinėrė į vietos kultūrą, virtuvę ir gamtos pasaulį, keliaudami per kvapą gniaužiančius kraštovaizdžius trimis visiškai naujais, kontrastingais modeliais: „LM”, visureigiu „LBX” ir prabangiu visureigiu „GX”. Projektas atskleidė „Lexus“ inovacijas ir prekės ženklo diversifikaciją į naujas dinamiškas rinkos sritis.
Svečiai, sėdėdami galinėse keleivių vietose, keliavo įspūdingais gamtos kraštovaizdžiais, mėgaudamiesi panoraminiais vaizdais. Keturių sėdimų vietų „LM“ versijoje Omotenashi dizainas, technologijos ir funkcijos panaudotos maksimaliai. Galinės keleivių sėdynės aptrauktos aukščiausios kokybės anilino oda, jose įrengtos ištraukiamos atramos apatinėms kojų dalims paremti, integruotos šildymo, vėdinimo ir masažo funkcijos. Sėdynės taip pat atlenkiamos oro linijų stiliumi iki visiškai horizontalios padėties, jei kelionės metu norėtųsi padaryti pertraukėlę. „Lexus Climate Concierge“ stebi kiekvieno keleivio kūno temperatūrą, kad padėtų palaikyti idealią salono temperatūrą ir oro kokybę.
Salonas izoliuotas nuo bet kokio nepageidaujamo išorinio triukšmo, tačiau čia tvyro tyla, primenanti ramų Naujosios Zelandijos mišką, bet ne tobulą akustišką įrašų studiją. Esant poreikiui salone 48 colių didelės raiškos plačiaekraniame monitoriuje galima žiūrėti filmus arba rengti internetinius susitikimus. Svetingumo aspektas taip pat apima naujoviškas technologijas, pavyzdžiui, 23 garsiakalbių „Mark Levinson Surround Sound“ garso sistemą, pritaikytą „LM“ modeliui, sulankstomus stalus ir elektra valdomas duris bei stogelius nuo saulės. O jei kelionės metu norėtųsi atsigaivinti vėsiu gėrimu, tam pasitarnaus 14 litrų talpos šaldytuvas.
Ne mažiau dėmesio skirta ir inžineriniams automobilio aspektams: sklandi, rafinuota ir galinga savaime įkraunama hibridinė sistema ir pakaba, kuri išlaiko pusiausvyrą ir komfortą bet kokiomis sąlygomis.
Šis modelis savo gamoje turi ir septynių vietų versiją. Galinėje salono dalyje yra dvi VIP sėdynės ir dvi plius viena antrosios eilės sėdynių sistema. Šias sėdynes galima sulankstyti, kad būtų daugiau vietos, kai nėra naudojamos. Modelis taip pat turi pusiau anilinės odos sėdynes, „Lexus Climate Concierge“, 14 colių nuleidžiamą galinį monitorių, sulankstomą staliuką ir 21 garsiakalbio „Mark Levinson 3D Surround Sound“ garso sistemą.
„Lexus LM“ galima priskirti prie naujos kartos limuzinų, skirtų šių dienų visuomenei: čia verslas, laisvalaikis ir poilsis apjungiami vienoje kelionėje, o ramybė, tyla ir privatumas – labiausiai vertinamos prabangos savybės.
2024-12-19