Dėl dramatiškos technologijų, padedančių vairuotojui, evoliucijos, „Lexus“ automobiliai tampa vis saugesni vairuoti, padedama vairuotojui suprasti ir anksčiau įvertinti pavojų, o jeigu jau reikia – įsikišama, kad būtų išvengta susidūrimo. Naujajame „LS“ sedane naudojamos naujausios bei pasaulyje pirmaujančios sistemos, kurios įkūnija vyriausiojo inžinieriaus Toshio Asahi norą, sukurti automobilį, suteikiantį žmonėms „laisvę judėti užtikrintai“.
Siekiant pagerinti vairuotojo matomumą naktį, naujajame „LS“ įdiegta prisitaikanti tunelinė „Blade Scan Adaptive High Beam“ automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHS), kurią „Lexus“ pirmą kartą pristatė „RX“ visureigyje. Ši technologija priekyje ženkliai padidina apšvietimo atstumą ir plotį, todėl pėsčiuosius, kelio ženklus ir kitus pavojus galima pamatyti anksčiau nei naudojant įprastinį LED apšvietimą. „BladeScanTM“ sistema nukreipia šviesą iš priekinių žibintų šviesos diodų į greitai besisukantį veidrodį, o po to – per objektyvą, suteikdama daug tikslesnį apšvietimo valdymą.
Vairuotojui vaizdas ir aplinkos supratimas dar labiau pagerinamas naujuoju skaitmeniniu galinio vaizdo veidrodėliu, kuris perteikia kelio vaizdą ir eismo stebėjimą, naudojant realaus laiko vaizdus iš automobilio gale sumontuotos kameros. Tokiu būdu vairuotojo matomumui netrukdo galvos atramos ar gale sėdintys keleiviai, o esant blogam orui ar važiuojant naktį, vaizdas optimizuojamas jo aiškumui. Valdymas lietimu leidžia lengvai reguliuoti ryškumą, keisti vaizdo mastelį ar vaizdo poziciją – aukštyn arba žemyn, kairėn arba dešinėn.
3600 panoraminis automobilio aplinkos vaizdo monitorius yra puiki apsauga nuo susidūrimų, pavyzdžiui, važiuojant nedideliu greičiu, kai siaurame kelyje prasilenkiama su kitu automobiliu, parkuojantis arti kelkraščio ar posūkio metu. Vairuotojas gali pasitikrinti automobilio padėtį ir esančią laisvą erdvę šalia bet kokios kliūties ar kitos transporto priemonės, patikrindamas automobilio vaizdą, žiūrint iš viršaus. Dar viena papildoma išmani apsauga – pagalbinė stabdymo funkcija automobilio statymo metu. Ši sistema aplink
automobilį gali aptikti kliūtis, kitas transporto priemones bei pėsčiuosius, artėjančius iš galo. Jei yra susidūrimo pavojus, ji suaktyvins stabdžių ir varomosios jėgos kontrolę.
Naujoji išmanioji parkavimosi sistema „Advanced Park“ sukurta paprastam ir sklandžiam automatizuotam parkavimui, tačiau neleidžiant pamiršti natūralaus šio veiksmo jausmo. „Lexus“ ištyrė tūkstančius automobilių parkavimo modelių ir išanalizavo apytikslį įvažiavimo į stovėjimo vietą atstumą, kampą ir greitį. Duomenys buvo įtraukti į sistemą kartu su atnaujinimais, pagrįstais tikrais vairuotojų atsiliepimais, surinktais iš daugybės bandomųjų važiavimų. Rezultatas – greitas ir saugus parkavimas, nuspaudus vos vieną jungiklį. Pats automobilio manevravimas gali pasirodyti ne pats efektyviausias: taip yra todėl, jog „Lexus“ nori, jog jausmas parkuojantis būtų toks, lyg automobilį statytų turintis įgūdžių vairuotojas, bet ne pats automobilis.
Sistema apjungia vairo, droselines kontroles, stabdžių ir transmisijos sistemas bei veikia greičiau nei konkurentų sistemos. Kai vairuotojas priartėja prie būsimos stovėjimo vietos, panoraminis automobilio aplinkos vaizdo monitorius nuskaito aplinką 3600 kampu. Jei automobilio statymui vietos yra mažai, sistema apskaičiuoja tinkamą manevrą išlaikant mažesnį automobilio greitį. Visą automobilio statymo Vairuotojas gali stebėti tiesioginę automobilio statymo eigą ir grafiką centriniame ekrane. „Advanced Park“ sistema veikia tiek sužymėtose, tiek nesužymėtose automobilių stovėjimo aikštelėse, todėl sistemos atmintyje galima išsaugoti išsamią informaciją apie reguliariai lankomas vietas.
2021-03-12