fbpx
slider

Naujasis „Lexus NX“ . Girdėti - tai tikėti.

Semiantis įkvėpimo iš visiškai naujojo „Lexus NX“ – automobilio, sukurto taip, kad vairuotojas kiekvieną akimirką jaustųsi geriau – reklaminėje kampanijoje atliekama Donna Summer legendinė daina „I Feel Love“, sukurta, naudojant pažangiausią binauralinę technologiją, kurios dėka sukuriamas sensorinis 3D garso efektas.

„Lexus“ praneša apie visiškai naujojo „NX“ pristatymą su kampanija, kuri siekia laikui bėgant užfiksuoti kartos emocijas ir pradeda naują skyrių vienam sėkmingiausių prekės ženklo modelių. Lyginant su transporto priemone ir jos „Vitality x Tech“ koncepcija, buvo pasirinkta daina „I Feel Love“, kuri sukelia klausytojų emocijas, dėka naudojamų naujausių technologijų. Elektroninė kompozicija iš naujo apibrėžė žanrą ir šiandien „Lexus “ išplėtojo garso takelį, naudodamas naujoviškus garso gamybos būdus, kad iš naujo prikeltų vieną geriausių pasaulyje meilės dainų.

Nostalgišką ir emociškai įkrautą dainą „I Feel Love“ sukūrė „Grammy“ nominantas Neilas Johnsonas, o klipą sukūrė režisierius Robas Chiu, išgarsėjęs savo įspūdingais vaizdais ir išryškintu garso dizainu. Istorija, sukurta siekiant priversti auditoriją jausti, buvo kruopščiai sukurta taip, kad suteiktų turtingą jutiminį ir įtraukiantį potyrį, sukuriant auditorijos ASMR atsaką (dilgčiojimą per galvą ir stuburą). Kadras, skirtas parodyti vairuotojo ryšį su visiškai naujuoju „NX“, skirtas žiūrovui įtraukti į kampaniją ir leidžia jaustis taip, lyg kvėpuotų oru, prasiskverbtų per vandenį ir būtų ritmingo žirgo, prigludusio prie kelio, raitelio judėjimo dalimi.

Garso takeliui pritaikyta „Dolby Atmos“ technologija – nauja technika, leidžianti kiekvieną instrumentą, garsą ir balsą patalpinti į savo „erdvę“, pernešant klausytoją dainoje unikaliu erdviniu būdu, atskleidžiant kiekvieną kūrinio, su neprilygstamo aiškumo ir gylio garsu, detalę. Papildoma dimensija suteikia garsui jutiminio elemento, tuo pačiu užtikrinant, kad klausytojas visada būtų patirties centre.

Naudojant „Dolby Atmos“ mišinį, į garsą buvo įtrauktos moderniausios binaurinės technikos, kurios sukelia smegenų kuriamo garso suvokimą. Klausydamiesi dviejų tonų dviejose ausyse skirtingu dažniu, smegenys gali sukurti papildomą garsinį toną. Šis trečiasis tonas vadinamas ,,Binaural Beat’’, tobulu dažniu tarp dviejų originalių grojamų tonų.

Tyrimai rodo, kad skirtingi binauralinių ritmų dažniai ir modeliai sukelia įvairias reakcijas

smegenyse, kurios padeda jaustis geriau, įskaitant budrumą ir susikaupimą (gama), nuotaiką ir užduočių atlikimą (beta), atsipalaidavimą ir ramybę (alfa) ir mieguistumą/pagerėjusį miegą (Thelta & Delta).

„Vitality x Tech“ buvo visa apimanti naujojo „NX“ koncepcija – „Vital“, išreiškiantis dinamišką judrumą, o „Tech“ – naujoves su pažangiomis technologijomis. Šis metodas padarė didelę pažangą, įskaitant naują dizaino kalbą; pirmąjį „Lexus“ įkraunamą elektrinį hibridą; sujungtą ir naudingą vairavimo patirtį su „Lexus Driving Signature“; sutelktą ir intuityvią vairuotojo kabiną, sukurtą pagal naują „Tazuna“ architektūrą; ir pažangių, į žmogų orientuotų technologijų taikymą saugumui ir patogumui užtikrinti.

„NX“ programa iš esmės pakeitė „Lexus“ požiūrį į naujų transporto priemonių kūrimą, taikant skaitmeninį modeliavimą ir kompiuterines technologijas, siekiant išmanesnės inžinerijos, kuri gali pasiekti aukštesnį kokybės užtikrinimo lygį. Tuo pačiu metu „takumi-led“ žmogaus rankos, ausies ir akių įgūdžiai išlieka būtini, norint pasiekti aukščiausią jutimo kokybę.

Spiros Fotinos, „Lexus Europe“ vadovas, teigė: „Kiekvienas visiškai naujojo „Lexus NX“ aspektas buvo sukurtas taip, kad kiekvieną akimirką galėtumėte jausti daugiau, sukuriant kelis patirties sluoksnius. Tą patį padarėme su pristatymo kampanija, pradedant nuo ikoninio kūrinio „I Feel Love“. Taikydami pažangiausią garso dizainą pagerinome akustinę patirtį ir suderinome nostalgiją su stuburo dilgčiojimu.

Neilas Johnsonas, garso prižiūrėtojas, teigė: „Buvo malonu perdaryti „I Feel Love“ dainą, o visa apimanti „Vital and Tech“ tema suteikė daug peno apmąstymams, kuriant kampanijos koncepciją. Mus patraukė mintis, kad galime sujungti tradiciškai svarbią reklamos sudedamąją dalį – muziką – su visiškai nauja binauraline technologija ir „Dolby Atmos“, kad sukurtume tai, kas tikrai sukeltų „Feel More“ reakciją. Rezultatas – kampanija, apimanti ir meną, ir technologijas, kad žiūrovams būtų sukurta maloni jutiminė patirtis.

2022-01-08


Atgal