Geriausiai parduodamam „Lexus UX“ modeliui buvo pristatyta daug išorės ir interjero patobulinimų, skirtų tam, kad prabangus kompaktiškas visureigis taptų patrauklesnis nei bet kada. Į patobulinimus, kurie padės „UX“ modeliui išsiskirti, įeina ir nauja išorės spalva, dažytos ratų arkos ir įspūdinga odinė apdaila.
Sukurtas kaip prabangus kompaktiškas miesto visureigis, „UX“ yra geriausiai parduodamas „Lexus“ modelis Europoje. Nuo pristatymo 2019 m. Europoje buvo parduota daugiau nei 50,000 automobilių.
„Sonic Grey“ spalva buvo pristatyta visame asortimente. Šis naujas tonas neabejotinai išryškina atletiškas ir elegantiškas linijas, kurios apibūdina drąsų „UX“ dizainą.
Taip pat „F SPORT“ ir „Luxury“ komplektacijose pristatomos naujos kėbulo spalvos ratų arkos,
suteikiančios prabangiam kompaktiškam visureigiui aptakesnę, įmantresnę išvaizdą, nesvarbu, ar jis stovi, ar važiuoja, ir užsimena apie jaudinančią automobilio dinamiką.
Kruopščiai suprojektuotame „UX“ salone garsių „Lexus“ takumi meistrų įgūdžiai akivaizdūs naujose „White Ash“ ir „Black Tahara“ odinėse sėdynėse su elegantiškomis bronzinėmis siūlėmis, suteikiančiomis „Comfort“ ir „Sport“ komplektacijoms išskirtinės prabangos.
2021-09-07