fbpx
slider

Menininkų sukurta "Nepaprasta kasdienybė"

“Lexus”, siekdama pažymėti kompaktiško miesto visureigio LBX pasirodymą, kreipėsi į žymiausius Europos skaitmeninio meno kūrėjus su prašymu sukurti unikalias kasdienio miesto gyvenimo vizijas, naudojant įtraukiantį dizainą ir dinamiškus vaizdus. Bendradarbiavimo pasekoje gimė originalūs darbai, įkvėpti “Lexus LBX” temos “Nepaprasta kasdienybė”.

Kiekvienas kūrėjas, remdamasis LBX kampanijos “Nepaprasta kasdienybė” (angl.”Everyday Extraordinary”) vaizdais ir filmuota medžiaga, sukūrė vizualizacijas ir animacijas, kurios atveria naujas perspektyvas į pažįstamą miesto aplinką, panaudojant paveikias priemones, keičiančias miesto architektūrą ir gatvių peizažus. Tai naujausias originalus projektas iš ilgametės “Lexus” ir šiuolaikinio meno bei dizaino pasaulio sąsajos, kuri palaiko bendrovės įsipareigojimą diegti naujoves ir kūrybinį mąstymą.

Naujuosius kūrinius menininkai publikuos savo socialiniuose kanaluose, o “Lexus” juos naudos įvairiose platformose ir rinkodaros iniciatyvose, skirtose patraukti jaunesnių žmonių dėmesį. Kiekvienas menininkas taip pat prisidės prie filmo apie šį projektą kūrimo, kuriame asmeniškai papasakos apie savo idėjas ir tai, kaip jas įgyvendino savo kūriniuose. Tai atitinka LBX siekį pritraukti naują auditoriją, ypač jaunesnius klientus, kurie vertina aukščiausią kokybę, bet yra laisvesnio požiūrio.

Filipas Belmansas, “Lexus Europe” komunikacijos ir klientų patirties vadovas, sakė: “Buvo nuostabu matyti, kaip mūsų LBX filosofija interpretuojama per įvairias skaitmenines menines priemones, kurios iš naujo įsivaizduoja kasdienį gyvenimą mieste. Kurdami LBX siekėme sukurti automobilį, kuris būtų labiau atsipalaidavusio nei formalaus charakterio, pasižymėtų autentišku, nesudėtingu stiliumi, su kuriuo žmonės iš karto pajustų ryšį. Kiekvienas menininkas perteikė šią savybę, kartu pritaikydamas savo kūrybinę viziją projektui.”

Menininkai

Trys menininkai, atrinkti dėl savo originalių technikų, meninės vizijos ir aktyvaus dalyvavimo socialinėje erdvėje. Bendradarbiavimui “Lexus” pasirinko Andreas Wannerstedt (Švedija), Ricardo Ulises Hernandez Gomez, žinomą “Ulises” vardu (Ispanija), ir Charlotte Talyor (Jungtinė Karalystė).

Wannerstedtas yra meno vadovas ir 3D menininkas, garsėjantis savo skulptūromis ir hipnotizuojančiomis kilpinėmis animacijomis. Jis sakė: “LBX” į kasdienį gyvenimą žvelgia naujai ir neįprastai. Aštrus automobilio dizainas bei pasirinktos ryškios spalvos įkvėpė mane bendradarbiauti su “Lexus” ir sukurti meno kūrinį, išreiškiantį naują požiūrį į gyvenimą mieste.”

Ulisesas yra dar vienas 3D menininkas, taip pat turintis patirties vaizdo ir animacijos srityje. Jo darbai, atlikti Berlyno “Ulises Studio”, primena aukščiausios kokybės kūrinius ir puikiai atitinka ribą tarp tikrovės ir siurrealizmo. Jo animacijoje automobilis LBX važiuoja per tipišką vienspalvį miestą, kuris palaipsniui virsta spalvinga miesto architektūra.

Charlotte Taylor yra skaitmeninė menininkė, studijos “Studio Charlotte Taylor” ir “Maison du Sable” įkūrėja. Ji specializuojasi architektūros, interjero dizaino ir meno režisūros srityse.

Kampanija “Everyday Extraordinary”

LBX verčia “kasdienybę nepaprastą”, pagerindamas kasdienio vairavimo patirtį ir paversdamas ją prabangia ir įtraukiančia. Rinkodaros kampanijoje, skirtoje naujojo modelio pristatymui, ši koncepcija jau anksčiau buvo atspindėta Milane, Londone, Madride ir Paryžiuje surengtuose keturiuose pop renginiuose, kuriuose įprastos kasdienės situacijos – automobilių plovykla, daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, gatvės meno galerija ir kepykla – buvo paverstos įspūdingomis prabangos patirtimis, kuriose buvo demonstruojamas LBX.

Apie LBX

Savaime įkraunamas hibridinis LBX yra kol kas mažiausias “Lexus” automobilis, tačiau visiškai nusipelnęs savo, kaip svarbiausio modelio, statuso, kuris griauna tradicinę prabangos hierarchiją ir kuris pakeis prekės ženklo padėtį Europoje.

Būdamas naujas gerai žinomoje Lexus visureigių linijoje, jis labai patrauklus jaunesnei auditorijai ir tiems, kurie galbūt anksčiau nesvarstė apie Lexus. Jis buvo sumanytas ir sukurtas be jokių kompromisų, siūlant didesniam modeliui būdingą meistriškumo kokybę ir įrangos savybes bei malonią vairavimo patirtį, kuri yra kiekvieno naujo Lexus dalis.

Asortimentas sukurtas taip, kad savininkai galėtų laisviau išreikšti savo individualų skonį ir stiliaus pojūtį, nes Lexus prabangą paverčia asmenine. Joje galima rinktis skirtingas “Atmosferos” įtakas, kurios išreiškia rafinuotą, dinamišką ar sportišką temą, naudojant skirtingus stiliaus detalių, spalvų, tekstūrų ir apdailos derinius.

 

2024-05-24


Atgal