Šią vasarą „Lexus“ prabangių visureigių pasauliniai pardavimai pralenkė 5 milijonus. 1989 m. pasirodęs prekės ženklas savo pirmąjį visureigį („LX“) pristatė dar 1996 m. Po dvejų metų buvo pristatytas „RX“, atvėrus kelią prabangaus visureigio segmentui, kuris tapo populiariausia kategorija aukščiausios klasės automobilių pirkėjams.
Visame pasaulyje keičiantis vartotojų skoniams, „Lexus“ savo asortimentą papildė tvirtu visureigiu „GX“, vidutinio dydžio visureigiu „NX“ ir miesto visureigiu „UX“. Dabar japoniškas prabangus prekinis ženklas siūlo savo visureigius, kurių pardavimai sudaro maždaug du trečdalius visų „Lexus“ pardavimų, net 90-yje rinkų visame pasaulyje.
Bėgant metams, kiekvienas visureigio modelis padėjo žengti į priekį, apjungiant drąsų dizainą, nuotykių galimybes, garsų „Lexus“ meistriškumą ir sudėtingas technologijas į unikalaus,
praktiško automobilio paketą, kurio rezultatas – vis didėjantis lojalių „Lexus“ klientų ratas.
„Lexus“ visureigiai („RX“, „RXL“, „NX“ ir „UX“) visame pasaulyje išpopuliarėjo turėdami tiek hibridinius, tiek benzininius variklius. Pirmą kartą hibridinis visureigis „RX 400h“ buvo pristatytas 2005 m. Šiandien hibridų pardavimai sudaro apie trečdalį „Lexus“ pasaulinių visureigių pardavimų apimties, o Vakarų ir Vidurio Europoje jie padidėjo iki 96 %.
„Lexus“ pasauliniai visureigių pardavimai:
Modelis Išleidimo metai Parduoti vienetai*
LX 1996 487,229
RX ir RX L 1998 (RX)/2017 (RX L) 3,136,223
GX 2002 445,965
NX 2014 853,035
UX 2018 110,899
VISO: 5,033,351
* Parduoti iki 2020 m. birželio 30 d.
2020-08-20