Avalynės dizainerio Salehe Bembury, menininko Ondrejaus Zunkos ir mados prekinio ženklo „Hender Scheme“ įsivaizduojami dizainai atspindi automobilių markės paveldą ir ateitį.
Švenčiant „LF-Z Electrified“ – elektrifikuotos koncepcinės transporto priemonės, simbolizuojančios naują etapą, premjerą, „Lexus“ bendradarbiavo su trimis novatoriškais menininkais ir dizaineriais, kad iš naujo įsivaizduotų naujausio koncepcinio automobilio interjerą. Žvaigždžių avalynės dizaineris Salehe Bembury, skaitmeninis menininkas Ondrejus Zunka ir japonų mados ženklas „Hender Scheme“ pristatė praktiškai pritaikytą interjerą, atspindintį nuolatinį „Lexus“ atsidavimą, siekiant elektrifikuotos ateities.
„LF-Z Electrified“ įkūnija „Lexus“ prekės ženklo ateities viziją, todėl įdomu pamatyti ateitį, kurią atstovauja tokie visoje dizaino erdvėje pasižymintys talentai“, – sako Brian‘as Bolain‘as, „Lexus International“ generalinis direktorius. „Kiekvienas bendradarbis atneša naujos energijos, kuri ne tik iš naujo interpretuoja „LF-Z“ interjerą, bet ir nagrinėja kito „Lexus“ skyriaus temas.“
Salehe Bembury: būsimos estetikos derinimas su organinėmis medžiagomis ir ryškiomis spalvomis
Seriją pradeda apdovanojimų pelnęs avalynės dizaineris Salehe Bembury, kurio interjero koncepcija apima ateitį. Pristatydamas gamtos įkvėptą požiūrį į „LF-Z Electrified“, Bembury konceptualizavo virtualų interjerą, kuriame futuristinė estetika derinama su organinėmis medžiagomis bei ryškiomis spalvomis.
„Noriu, kad šis automobilis atrodytų kaip vientisas mašinos ir gamtos sugretinimas“, – sako Bembury.
Koncepcijoje naudojamos spalvos, įkvėptos smiltainio peizažų ir kitų natūralių tonų, atidedant tradiciškai futuristines medžiagas, natūralių medžiagų, tokių kaip kedras, kamštis ir granitas, naudai. Šios natūralios medžiagos panašios į tekstilės ir raštų, kuriuos Bembury mėgsta naudoti kuriant sportinius batelius, pavyzdžiui, zomša su pūkeliu naudojama sėdynių atlošuose, ir pirštų atspaudų motyvas, dažnai randamas dizainerio darbe, čia pritaikytas panelės dizainui.
„Kaip ir su avalyne, Salehe įrodė, jog dizainas gali būti ir nestandartinis – medžiagos pasirinkimo, silueto ir pasakojimo atžvilgiu“, – sako Bolainas. „Jis šiuo metu yra vienas įdomiausių dizainerių sportbačių erdvėje ir įkūnija drąsų mąstymą ir energiją, kurią matome „Lexus“ ateityje“.
Ondrejus Zunka: sklandžiai įsisąmonina ateities technologijas
Atsisakius tradicinių automobilio dizaino sampratų ir transportuojant „Lexus LF-Z Electrified“ į ateitį, Ondrej Zunka koncepciniame automobilyje yra kosmoso amžiaus mechanizmai, mokslinės fantastikos medžiagos ir daugiamačiai atspalviai, pranokstantys ir laiką, ir erdvę. „Šis interjero dizainas yra tik spekuliacinis, todėl leidau sau laisvas asociacijas, gryną vaizduotę ir kūrybiškumą“, – sako Zunka. „Norėjau, kad interjeras atrodytų taip, lyg jis būtų ne žmonių sukurtas, o galbūt sukurtas įmantraus dirbtinio intelekto. Norėjau praleisti visas žinomas kalbos ir dizaino sąvokas ir pamiršti tai, kas paprastai naudojama automobilių interjero dizaine“.
Žvelgdamas į „Lexus“ atsidavimą intuityvioms technologijoms, Zunka per savo skaitmeninio meno praktikos objektyvą pateikia virtualų interjerą, kuris peržengia funkcionalumo ir dizaino ribas. Salone sukuriamas intelektualus apšvietimas palei automobilio plokštes, skleidžiančias visceralinį pojūtį, kuris subtiliai reguliuoja nuotaiką. Peršviečiamos silikoninės sėdynių pagalvėlės, primenančios prie kūno prisitaikančias pagalves, ir panoraminės lubos, sukurtos iš šlifuoto chromo, užbaigia „Zunka“ hiper futuristinę „Lexus LZ-F Electrified“ viziją.
„Hender Scheme“: odinis meistriškumas, įsišaknijęs japonų pavelde
Tokijuje įsikūręs mados prekinis ženklas „Hender Scheme“, daug dėmesio skirdamas natūralių odos medžiagų charakteristikoms, natūraliai tiko atspindėdama „Lexus“ japonų paveldą ir takumi meistriškumą. Savo „LF-Z“ elektrifikuotam virtualiam interjerui „Hender Scheme“ sukūrė visiškai odinį interjerą, derantį prie koncepcinės transporto priemonės novatoriškos technologijos. Koncepcija atspindi bėgantį laiką ir vairuotojo santykį su transporto priemone.
Vykstant procesui, kuris atspindi 60 000 valandų patirtį, kurios reikalaujamos „Lexus“ takumi meistrui tapti, šis dizainas įsišaknijęs specialiųjų meistrų iš Asakusos, Tokijuje, darbe. Proceso pradžioje odai reikalingos išlavintos akys, kad būtų galima nustatyti natūralių projektui naudojamų medžiagų savybes, tokias kaip storis ir elastingumas. Iš ten būtų įvesti liejimo būdai, kaip suformuoti odą prie stogo, durų ir prietaisų skydelio, gražiai apdailinant šias skulptūrines dalis.
2021-04-26